vineri, 3 aprilie 2009

Daca arta este un pacat, sa ma ierte Dumnezeu...




Da. Arta...Iti place muzica, nu? Iti place sa zici ca e ca un drog sa asculti muzica, ti se pare ca fara muzica nu ai putea sa traiesti...Am dreptate? Iti place sa te uiti la TV, la un film, si sa razi in hohote, sau poate sa plangi in hohote datorita actorilor care joaca impecabil, ori pe lemn, ori intr-un film artistic, cu tot felul de efecte speciale si tot felul de cascadorii... Iti place sa vezi un dans stralucitor care sa te lase cu gura cascata...Iti place, normal, daca esti o fire mai romantica, mai melancolica, mai sentimentala, sa auzi din gura unei persoane mai romantice,mai sentimentala, un Eminescu, un Sorescu, Nichita Stanescu, Bacovia si alti mari poeti...sau...le poti vedea pe toate la un loc, daca ai noroc: si muzica si actorie si dans! Da. Asta e arta ! Ma bucur enorm ca sunt inconjurat de oameni care merg pe aceeasi lungime de unda cu mine,sa eu merg pe aceeasi lungime de unda cu ei...ma bucur ca il am pe tata langa mine,el este Dictionarul meu si nu ma refer numai la muzica, chiar daca muzica este prioritara...Ma refer la orice domeniu! Si nu este numai Dictionarul meu, la el apeleaza o gramada de alte persoane. Ma bucur ca o am pe mama langa mine care ma mai aduce cu picioarele pe Terra, dar totusi lasandu-ma sa mai plutesc...niciodata nu si-a dorit sa ajung cu picioarele pe pamant...ii este frica sa nu ametesc si sa imi pierd echilibrul sau...ceva de genu` asta... Ma bucur ca sunt in liceul in care sunt! Nu credeam ca acest colectiv, diriginta ma vor face sa ma simt atat de bine in preajma lor...credeam ca ma voi simti doar bine...dar ma simt atat de bine... De fapt...ma bucur de tot ce ma inconjoara si de toti ce ma inconjoara !!! Fiecare este apreciat sau asa ar trebui sa fie... Va multumesc pentru minutele acordate ! Sper sa scriu cat de curand, din nou...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu